diumenge, 20 de gener del 2008

RUTA PETITA


Diumenge vam tornar, almenys jo que feia quasi dos mesos que no hi anava, a anar amb la bici.
Com sempre vam sortit a 2/4 de deu de Codella. L'equip format per: Laura, Miki, Ramon, Llonga, Betus i jo vam decidir enfilar cap a Batet.

Després de passar per casa en Betus i deixar enrrera la civilització vam entrar a la fageda en direcció al Corb. Aixó no es paga amb calés.

Vam pedelat dues hores i mitja, passan per can Jordà, can Xel, el Croscat, cala Guapa, el Triall i tornada a Codella.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi ha activitats per les quals mai s'està cansat, ni es té mal de cap, ni es fa tard, ni fa mandra, ni s'ha de jugar a l'ordinador... ni tan sols s'ha de planxar!!

Anònim ha dit...

Lo d'abans no ho ha dir l'escriptor del Lazarillo, ho he dit jo, però he clicat enviar abans d'hora.

tat ha dit...

Ja petia, em pensava que era el meu amant que també es queixava

Anònim ha dit...

Si es queixa aquest rai, que el pots canviar...