divendres, 22 de febrer del 2008

VISCA EL BARÇA !!!

-Hola bon dia.
-Bon dia.
-Què, deus estar contenta no?
-Bueno lo normal...
-Home, ja devies veure el partit?!!
-Quin partit?
-El Barça!!!!!!
-Donsc no!
-Bueno però el teu home segur que si!
-No, per sort de moment a casa no ens agrada el futbol.
-Uff.
-Si noi, la nostra vida gira al voltant d'altres coses.
Silenci. Mirada de: menyspreu-sorpresa.
(Transcipció de la conversa que vaig tenir amb el propietari del bar, al qual vaig cada dia a fer el cafè, l'an demà del partit del Barça).

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs imagina't quan dic que jo soc de l'Espanyol!

tat ha dit...

El que m'empipa més, i no et descubreixo res, és que es dona per suposat que a tots ens agrada el futbol i en concret el barça.
Els que no ens agrada, almenys fins que un dels meus fills sigui un crac, hem de suportar tertulies inacabables i telenoticies sobre com caga la mare de la veina del porter de la casa del suplent de no se quin equip. I ara a més tota la intelectualitat s'hi apunta, parlar de futbol queda bé. Quantes hores perdudes... Algú s'en recorda de quant el futbol era l'opi del poble?

Anònim ha dit...

Si em permets, jo ho diria d'una altra manera "es dona per suposat que tots som del Barça ens agradi o no el futbol". I això encara em fa més gràcia (per dir-ho d'alguna manera).