dilluns, 10 de març del 2008

BICICLETA DIA 8


Diumenge a 2/4 de deu; com sempre.
Sortida de Codella i cap a la fageda falta gent.
El primer tram ja ens el coneixem una mica, tot i que en Llonga i en Miki jugen a veure qui en sap més de camins. Jo segur que no, si em deixeu dins la fajeda m'haureu de venir a buscar.
Esmorçar, també com casi sempre, a Can Xel.
L'objectiu fixat per en Miki era pujar a dalt de Santa Margarita. Casi res. Al final hi hem arribat uns més bé que d'altres. Ha valgut la pena per gaudir de les vistes desde dalt del volcà i per la baixada per l'altre banda fins a l'aparcament. També com sempre: aixó no es paga amb calés.
La tornada l'hem feta pel la vall del Corb.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

És curiós, en la fot petita la ruta surt en blau (i no es distingeix de la carretera) i si l'amplies llavors es veu vermell i ja es veu clar.
Sembla que ataquen els SPAMs...

tat ha dit...

Em sembla que no domino prou bé el fotoshop i m'ha quedat una mica espès; m'hauràs de fer una master class.